Odświeżenie Mercedesów AMG GT 63 i 63S

Logo Facebook Logo Twitter Logo Linkedin

Zmiany dotknęły tych chyba najbardziej pożądanych modeli, czyli z V8 pod maską.

Zdjęcie samochodu
Strzałka wskazująca na artykuł

Kliknij, żeby wyświetlić galerię! (8 zdjęć)

Zdjęcie samochodu Zdjęcie samochodu Zdjęcie samochodu Zdjęcie samochodu Zdjęcie samochodu Zdjęcie samochodu Zdjęcie samochodu

Słowem wstępu warto przypomnieć o jakich samochodach mówimy: 4-drzwiowe coupé GT 63 4MATIC+ o mocy 585 KM dostarcza maksymalny moment obrotowy 800 Nm i przyspiesza od 0 do 100 km/h w3,4 sekundy. GT 63 S 4MATIC+ 4‑door coupé, czyli "mocniejszy" z rodzeństwa ma 639 KM i moment obrotowy 900 Nm. Do 100 km/h sprintuje w 3,2 sekundy,a rozpędza się do zawrotnych 315 km/h. 

Zaktualizowane modele charakteryzują się poszerzonym wlotem powietrza poniżej specyficznej dla AMG osłony chłodnicy i pionowymi kanałami powietrza zintegrowanymi z zewnętrzną stroną przedniego zderzaka. Standardowe wyposażenie obejmuje teraz przekładnię AMG SPEEDSHIFT MCT 9G, w pełni zmienny napęd na wszystkie koła AMG Performance 4MATIC+ i zawieszenie pneumatyczne AMG RIDE CONTROL+ z adaptacyjnym tłumieniem. Ponadto, aktywne sterowanie tylną osią czy elektronicznie sterowany mechanizm różnicowy tylnej osi.

System multimedialny MBUX został zaktualizowany o nowe, unikalne dla AMG wyświetlacze i ekrany z możliwością personalizacji. O nagłośnienie zatroszczy się Burmaster - za dopłatą dostaniemy bardziej zaawansowany system korzystający z technologii Dolby Atmos.

Klienci mogą wybrać nowy odcień lakieru - biały metalik. Portfolio kół i gama tapicerki pozostają niezmienione.