Ford Ranger z nowym wariantem silnikowym

Logo Facebook Logo Twitter Logo Linkedin

Pracujecie na budowie albo po prostu w terenie i zawsze chcieliście mieć pod ręką gniazdko, zamiast generatora na pace? Jeśli tak to Ford ma coś dla Was.

Zdjęcie samochodu
Strzałka wskazująca na artykuł

Kliknij, żeby wyświetlić galerię! (6 zdjęć)

Zdjęcie samochodu Zdjęcie samochodu Zdjęcie samochodu Zdjęcie samochodu Zdjęcie samochodu

Dostęp do "pełnoprawnego" gniazdka prosto z samochodu wydaje się być najważniejszym atutem, który płynie z hybrydowej wersji Rangera, który dopiero co zadebiutował. "Na prądzie" przejedziemy maksmalnie w okoliach 45 kilometrów - raczej bez obciążenia, więc pozwoli to na bezgłośne wyjazdy spod domu wcześnie rano, ale nie na dłuższe wojaże.

Do pary z silnikiem elektrycznym sprzężony jest 2.3 litrowy EcoBoost. Elektryfikacja nie odbiła się na możliwościach holowania Rangera i jest taka sama jak w przypadku spalinowych wersji - 3500 kg.