Seat umiera, a Cupra rośnie w siłę

Logo Facebook Logo Twitter Logo Linkedin

Jakiś czas temu ogłoszone zostały plany całkowitego wygaszenia marki Seat. Jej dziedzictwo ma nieść stworzona parę lat temu Cupra.

Zdjęcie samochodu
Strzałka wskazująca na artykuł

Kliknij, żeby wyświetlić galerię! (3 zdjęcia)

Zdjęcie samochodu Zdjęcie samochodu

Stworzona w 2018 roku Cupra od początku miała być marką celującą w młodych ludzi oczekujących nowości. Agresywny design, świeżość stylistyki i usportowione modele to miały być jej cechy szczególne. Taką też się stała i pomimo, że oferuje w Polsce tylko 6 modeli to może pochwalić się globalnym, 60% wzrostem sprzedaży rok do roku.

Teraz, otwiera swój "City Garage" czyli lifestylowy salon w Berlinie, który ma też służyć celom edukacyjnym takim jak chwalenie się osiągnięciami w motorsporcie czy możliwością dowolnego skonfigurowania auta. Takie lokalizacje są już otwarte m.in w Paryżu, Lizbonie czy Sydney. 

Aktualnym celem marki jest otwarcie 700 City Garage do końca 2023 roku.