Pop-artowa kolekcja ubrań od BMW

Logo Facebook Logo Twitter Logo Linkedin

100 lat temu urodził się Roy Lichtenstein - jeden z kluczowych artystów stylu pop art. Jego losy przecięły się również z bawarską marką.

Zdjęcie samochodu
Strzałka wskazująca na artykuł

Kliknij, żeby wyświetlić galerię! (10 zdjęć)

Zdjęcie samochodu Zdjęcie samochodu Zdjęcie samochodu Zdjęcie samochodu Zdjęcie samochodu Zdjęcie samochodu Zdjęcie samochodu Zdjęcie samochodu Zdjęcie samochodu

W 1977 roku, w ramach programu BMW Art Car pomalował model 320i Turbo w swoim komiksowym stylu. Auto nie dość, że wyszło świetnie (co wcale nie jest regułą w tego typu projektach) to dodatkowo wygrało w tym samym roku 24-godzinny wyścig Le Mans w swojej klasie. 

Jeśli jeszcze nie kupiliście wszystkich prezentów gwiazdkowych to cóż, mam dla Was dobrą wiadomość - na stronie internetowej BMW i w wybranych sklepach Pumy (chociaż raczej nie w Polsce) możecie zamówić ubrania z nowej kolekcji inspirowanej stylem Lichtensteina. Ceny wahają się od 50 euro za czapkę, aż po 200 euro za bomberkę. Czy to dużo czy mało - nie wiem, ale zdecydowanie wyglądają super.